Γενικά

Στον Βαλκανικό Βοτανικό Κήπο Κρουσίων θα γιορτάσει ο ΕΛΓΟ-“ΔΗΜΗΤΡΑ” την διεθνή ημέρα του περιβάλλοντος

Με αφορμή τον εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος ο ΕΛΓΟ -“Δήμητρα” διοργανώνει δύο εκδηλώσεις στις εγκαταστάσεις του, στην Θέρμη Θεσσαλονίκης, και στον Βαλκανικό Βοτανικό Κήπο Κρουσίων.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται και τα εξής:

“ … Αναλυτικότερα την Παρασκευή 3 Ιουνίου 2022, στις 10.30 το πρωί, θα παρουσιασθούν στο αγρόκτημα της Θέρμης τα σημαντικά περιβαλλοντικά ερευνητικά έργα που υλοποιεί ο Οργανισμός, ενώ θα πραγματοποιηθούν και τα εγκαινίων δύο νέων δομών:

Του εργαστηρίου αειφόρων αγροτικών κατασκευών και αξιοποίησης ανανεώσιμων ενεργειακών όρων και των γραφείων του συνεργατικού σχηματισμού καινοτομίας “AgriDiverCluster”.

Την Κυριακή 5 Ιουνίου 2022, στην Ποντοκερασιά, στον Βαλκανικό Βοτανικό Κήπο Κρουσίων, ο οποίος φέτος εορτάζει τα 21 χρόνια λειτουργίας του, στις 12 το μεσημέρι, θα παρουσιασθεί η ερευνητική δράση Erasmus+ «WildMapsFit», και εν συνεχεία θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του χώρου ευαισθητοποίησης γιά την φυτοποικιλότητα.

Ταυτοχρόνως θα λειτουργήσει έκθεση φωτογραφίας αφιερωμένη στα 20+1 χρόνια του Βαλκανικού Βοτανικού Κήπου.

Και στις δύο εκδηλώσεις θα παρευρεθεί ο υπουργός αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων και βουλευτής Κιλκίς Γιώργος Γεωργαντάς.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]