Πολιτική

Περιοδεία κλιμακίου του ΝΤ Κιλκίς συνοδευόμενο από τον Γ.Κουρμούλη μέλος της E.E. της ΑΔΕΔΥ

Την Δευτέρα 11.5.26 στις 12 το μεσημέρι θα περιοδεύσει στους χώρους του Νοσοκομείου Κιλκίς, κλιμάκιο του Νομαρχιακού Τμήματος Κιλκίς συνοδευόμενο από τον Γιάννη Κουρμούλη μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ΑΔΕΔΥ, εκλεγμένου με τη ΔΑΣ, στα πλαίσια οργάνωσης της απεργιακής κινητοποίησης της 13ης Μαΐου.
Μετά την  περιοδεία του Νοσοκομείου, θα δοθεί συνέντευξη τύπου στο Εργατικό Κέντρο Κιλκίς, στις 2 το μεσημέρι.
Περισσότερα

Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων για επίσκεψη Γεωργιάδη: «Η πραγματική εικόνα πίσω από τις φιέστες των εγκαινίων…»

Το νοσοκομείο Κιλκίς, «σηκώνει στις πλάτες του» τις αυξημένες ανάγκες για προστασίας της υγείας ολόκληρου νομού, χιλιάδων κατοίκων, παραμένει τραγικά […]

Δείτε ακόμα