Αθλητισμός

Οι δρομείς υγείας Κιλκίς τίμησαν τον 16ο διεθνή Μαραθώνιο “Μέγας Αλέξανδρος”

Στον 16ο διεθνή Μαραθώνιο “Μέγας Αλέξανδρος” (Πέλλα -Θεσσαλονίκη), που διεξήχθη την Κυριακή 10-4-22, έλαβε μέρος ο σύλλογος δρομέων υγείας Κιλκίς.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται, μεταξύ άλλων, και τα εξής:

“… Οι συμμετοχές του συλλόγου μας πολλές, με τους Αναστάσιο Δραγανίδη, Ευριπίδη Σαλαπάνη, Χρήστο Ιωαννίδη και Γιώργο Μιχαηλίδη να διανύουν τρέχουν την απόσταση των 42.195 μέτρων του Μαραθωνίου!

Επί πλέον τους Παναγιώτη Πουδούρη, Νίκο Αναστασιάδη, Γιώργο Σταμπουλή, Λάκη Γιοβαντσάκη, Γιάννη Μακρυσόπουλο, Τάσο Παυλίδη, Χρήστο Ζαφειρόπουλο, Διονύση Λιάκο και Γιάννη Θεοδωρίδη και τις Ευφροσύνη Ζαμπέλη και Ελένη Καρτσώνη στον δρόμο 10.000 μ. και Δημήτρη Ζαφειρόπουλο, Μαρία Στάμου και Νίκι Χοομπάνι στον δρόμο 5.000 μ.

Συγχαρητήρια σε όλους.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο “Mάξιμ Καίητεριν”(“Maxim Catering”) για την χορηγία των συμμετοχών και της εμφάνισης του συλλόγου”.

Περισσότερα

Ο Δημήτρης Παυλίδης νικητής στη δισκοβολία στο μίτινγκ της Ιερουσαλήμ με βολή στα 63,14 μέτρα

Εξαιρετική εμφάνιση πραγματοποίησε o κορυφαίος Έλληνας δισκοβόλος Δημήτρης Παυλίδης στο διεθνές μίτινγκ «Grand Slam Jerusalem 2026» κατηγορίας Β, στην Ιερουσαλήμ, κατακτώντας […]

Δείτε ακόμα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης