Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Οι διοικητές έρχονται και παρέρχονται ο Αχχιλεύς εκεί !

Οι διοικητές και οι πρόεδροι του σωματείου εργαζομένων του νοσοκομείου Κιλκίς πάνε και έρχονται, αλλά ο Αχχιλεύς αμετακίνητος από την παρουσία του στο σωματείο των εργαζομένων.

Η αλήθεια είναι ότι πάντα σε έναν «χωρισμό» κάποιος κρατά το μαντήλι του αποχαιρετισμού, απλά στο νοσοκομείο του Κιλκίς αυτό το κρατά πάντα ο Αχχιλεύς !

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα