Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Με …κοστούμια και γραβάτες!

Το «διέπραξε» μέλος του δικηγορικού συλλόγου κατά την διάρκεια της συνέντευξης Τύπου των εκπροσώπων των κοινωνικών-επιστημονικών φορέων, που συγκροτούν κοινό «μέτωπο» κατά του ασφαλιστικού-φορολογικού:

-Γιατί πρέπει όλοι να έρθουν στην πλατεία Ειρήνης γιά το συλλαλητήριο (σ.σ.: της Πέμπτης 21.1.16)

-Γιατί;

-Διότι θα είναι το πιό ιδιαίτερο στην ιστορία του νομού;

-Γιατί;

-Διότι, γιά πρώτη φορά θα διαδηλώσουν όλοι μαζί με …κοστούμια και γραβάτες!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα