Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ευτυχώς που προέκυψε

«Αν δεν προέκυπτε το θέμα της επίμαχης ψηφοφορίας στις 21 και 22.10.19 για την διανομή του οικοπέδου του πρώην μύλου Σαμαρά δεν θα είχε ανακύψει κανένα ζήτημα με τον κανονισμό», απεφάνθη ο δήμαρχος Κιλκίς κατά την συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου της Δευτέρας 16.12.19.

Που σημαίνει, ότι… ευτυχώς που προέκυψε η «επίμαχη» ψηφοφορία και ανέκυψε το ζήτημα για τον κανονισμό.

Πώς αλλιώς η απόφαση για κατάργηση ισχύοντος κανονισμού και εφαρμογής του προτύπου, πριν συνταχθεί νέος, θα ελάμβανε 37 ψήφους επί… 37 παρόντων;

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα