Εκπαίδευση

Ευχαριστήριο του Γυμνασίου και του ΓΕ.Λ. Σ.Σ. Μουριών προς την εταιρεία ALUMIL

Η σχολική κοινότητα του Γυμνασίου και του ΓΕ.Λ. Σ.Σ. Μουριών, ευχαριστεί θερμά την εταιρεία ALUMIL, η οποία ανταποκρίθηκε στις ανάγκες μας, με τη δωρεά πέντε κάδων απορριμάτων, ώστε να διατηρήσουμε τον αύλειο χώρο του σχολείου καθαρό και να παρέχουμε στους μαθητές / μαθήτριες και εκπαιδευτικούς ένα υψηλού επιπέδου περιβάλλον.

Η Διευθύντρια

Στεφανία Κυριακίδου

 

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]