Εκπαίδευση

Εκδήλωση Μνήμης για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από Μητρόπολη και 2ο Πειραματικό ΓΕΛ Κιλκίς

Με αφορμή την 19η Μαΐου, ημέρα μνήμης την Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, η ιερά μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου και το 2ο Πειραματικό ΓεΛ Κιλκίς, συνδιοργανώνουν εκδήλωση μνήμης με θέμα: «Η Εκκλησιαστική Ζωή στον Πόντο» την Παρασκευή 15 Μαΐου 2026 στις 6 το απόγευμα στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς.

Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς.

Περισσότερα

Ευχαριστήριο των μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών της Γ’ τάξης του 9ου δημοτικού σχολείου Κιλκίς

Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί Αναστασία Κωνσταντινίδου υπεύθυνη εκπαιδευτικός του Γ1 τμήματος, Σουλτάνα Μαντιού υπεύθυνη εκπαιδευτικός του Γ2 […]

Δείτε ακόμα