Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

«Είχε Άγιο»!

Στην χώρα μας όταν κάποιος δεν τραυματίζεται σε τροχαίο ατύχημα λέμε ότι «είχε Άγιο».

Αυτό συνέβη προσφάτως και στην περιοχή της Αγίας Παρασκευής στο λεκανοπέδιο των Μουριών, όπου αυτό που εν τέλει ο «χαμένος» από ένα πρόσφατο ατύχημα ήταν τα κιγκλιδώματα όπως δείχνει και ο φωτογράφος του «Μαχητή».

Καλόν είναι η αρμόδια διεύθυνση της περιφερειακής αρχής να φροντίσει για την αποκατάσταση τους για να μην χρειαστεί να βάλει μόνον η Αγία Παρασκευή «χέρι» βοηθείας, αλλά και επί γης αρμόδιοι στην πιο κλειστή στροφή του δρόμου!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα