Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δεν επαρκεί το να διευθύνεις, αλλά το πως διευθύνεις

Αγαπητέ πρόεδρε του δημοτικού συμβουλίου Παιονίας Γιάννη Παντικίδη,  επειδή συχνά το αναφέρεις στις συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου ότι εσύ διευθύνεις την συζήτηση, καλόν είναι να αναλογιστείς και αν η εν λόγω διεύθυνση αυτή προάγει τους σκοπούς που υπηρετεί το ανώτερο θεσμικό όργανο σε επίπεδο δήμου.

Εκτός αν είσαι ικανοποιημένος από τον τρόπο και το κλίμα  διεξαγωγής των συνεδριάσεων στην Παιονία, οπότε και δεν υπάρχει λόγος για να αλλάξουν τα ισχύοντα!

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα