Πολιτική

Γ.Γεωργαντάς και Α.Βεργίδης στο εργοτάξιο του οδικού άξονα Ν.Σάντας – Ασσήρου

Τις εργασίες στο τμήμα της οδού Ν.Σάντας – Ασσήρου επισκέφθηκε την Δευτέρα 11.5.26 ο αντιπρόεδρος της Βουλής και βουλευτής Κιλκίς Γ.Γεωργαντάς συνοδευόμενος από τον αντιπεριφερειάρχη Κιλκίς Α.Βεργιδη.

Κατά την διάρκεια της είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν την πρόοδο και την ταχύτητα στις εργασίες κατασκευής στα τέσσερα σημεία του εργοταξίου στα οποία αυτές εκτελούνται.

Ενα έργο που έχει με μεγάλες καθυστερήσεις που χρειάστηκε να ξεπεραστούν με καταλυτικές παρεμβάσεις του κιλκισιώτη βουλευτή και υπουργό κατά περιόδους των δύο τελευταίων κυβερνήσεων τής Νέας Δημοκρατίας.

Αρχικά στην φάση τών απαλλοτριώσεων, εν συνεχεία στην αλλαγή ανάδοχου και τέλος την νέα αυξημένη χρηματοδότηση από τίς δημόσιες επενδύσεις, με βάση την οποία εξελίσσονται οι σημερινές εργασίες.

Ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γ.Γεωργαντάς σε ανάρτηση του αναφέρει: “Οι εργασίες στον οδικό άξονα Νέας Σάντας – Ασσήρου προχωρούν εντατικά. Ο νέος ανάδοχος εκτελεί παρεμβάσεις σε τέσσερα διαφορετικά σημεία και πλέον αυτό το έργο πνοής για το νομό οδεύει προς την ολοκλήρωση του.”

Περισσότερα

Σωματείο Εργατοϋπαλλήλων για επίσκεψη Γεωργιάδη: «Η πραγματική εικόνα πίσω από τις φιέστες των εγκαινίων…»

Το νοσοκομείο Κιλκίς, «σηκώνει στις πλάτες του» τις αυξημένες ανάγκες για προστασίας της υγείας ολόκληρου νομού, χιλιάδων κατοίκων, παραμένει τραγικά […]

Δείτε ακόμα