Χρήσιμες συμβουλές για να αυξήσετε τις πωλήσεις στο eshop σας

Οικονομία /

Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που βγαίνει στον «αέρα» του Διαδικτύου επιδιώκει να κερδίσει το καταναλωτικό κοινό σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον που εκτείνεται σε παγκόσμιο επίπεδο.

Με άλλα λόγια, για να έχει επιτυχία το eshop σας, δεν αρκεί μόνο να επιλέξετε έναν αξιόπιστο συνεργάτη για κατασκευή ιστοσελίδων, ώστε να εμφανιστεί στο Ίντερνετ και να ξεκινήσετε τις πωλήσεις.

Είναι παραπάνω από απαραίτητο να επενδύσετε στρατηγικά και έξυπνα στη δημιουργία ενός ψηφιακού καταστήματος που «ανταγωνίζεται» στα ίσια τα eshops που απευθύνονται στο ίδιο κοινό με εσάς. Δηλαδή, αν πουλάτε -για παράδειγμα- καλλυντικά, ανταγωνίζεστε εταιρείες κολοσσούς που απευθύνονται στο παγκόσμιο καταναλωτικό.

Γι αυτόν τον λόγο, προτού κάνετε την επένδυσή σας, είναι σημαντικό να σκεφτείτε ορισμένες παραμέτρους που πιθανώς αγνοείτε προς το παρόν και να ακολουθήσετε ορισμένες χρήσιμες συμβουλές ώστε να καταφέρετε να λειτουργείτε την ηλεκτρονική σας επιχείρηση σημειώνοντας κέρδη.

Σκηνοθετήστε τον τρόπο προβολής του brand σας

Όταν επιλέγετε τη διαδικτυακή σας εμφάνιση, λάβετε υπόψη σας τα είδη των προϊόντων που σκοπεύετε να εμπορεύεστε μέσω του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Η εμφάνιση θα πρέπει να παραπέμπει στα προϊόντα και να επιτρέπει στους πελάτες να τα βλέπουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αναζητήστε στο Ίντερνετ και πάρτε ιδέες από επιτυχημένες εμφανίσεις ώστε να επιλέξετε την ιδανική που θα αντιπροσωπεύει καλύτερα τα προϊόντα και το brand σας. Μην παραλείψετε κατά τη διαδικασία κατασκευής του eshop σας να δώσετε έμφαση στο responsive design ώστε να είστε σίγουροι ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι χρήστες, είτε σας αναζητούν από υπολογιστή είτε από φορητή συσκευή, έχουν πρόσβαση στο eshop σας και αποκομίζουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

Θέστε ως προτεραιότητα την ασφάλεια στις αγορές

Οι ψηφιακοί καταναλωτές είναι πλέον πολύ απαιτητικού -και καλώς πράττουν- για την ασφάλεια των δεδομένων και των πληρωμών τους. Όταν έχετε στα «σκαριά» ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι σημαντικό να εξασφαλίσετε τους πιο αξιόπιστους τρόπους συναλλαγών για να έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε την εμπιστοσύνη των δυνητικών πελατών σας. Η ασφάλεια των συναλλαγών μέσω Διαδικτύου είναι υψηλής σημασίας ζήτημα για τους καταναλωτές, τόσο όσον αφορά τις πληρωμές που γίνονται με πιστωτικές είτε χρεωστικές κάρτες, αλλά και για άλλους ψηφιακούς τρόπους πληρωμής μέσω πλατφορμών. Αν το eshop σας πληροί τις προϋποθέσεις ασφαλείας στις συναλλαγές, προσφέροντας και εναλλακτικές στους πελάτες, θα έχετε τη δυνατότητα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και τη φήμη της αξιοπιστίας σας ως επαγγελματίας.

Δημιουργήστε αφοσίωση στους πελάτες σας

Το ηλεκτρονικό σας κατάστημα είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο κάθε μέρα του χρόνου. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες σας αλλά και όσοι ενδιαφέρονται να επιλέξουν το eshop σας για τις αγορές τους, πρέπει να είναι σε θέση να τους εξυπηρετεί και να λύνει τυχόν απορίες για τα προϊόντα και τη χρήση τους. Αξιοποιώντας μια σειρά ψηφιακών αυτοματισμών θα καταφέρετε να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών σας ώστε να νιώθουν ότι τους «ακούτε» και είστε έτοιμοι να προσφέρετε λύσεις μέσω των προϊόντων που εμπορεύεστε. Γι αυτό συστήνεται να αναπτύξετε όλες τις στρατηγικές σας, ώστε οι υπάρχοντες πελάτες ή οι ενδιαφερόμενοι χρήστες να είναι ικανοποιημένοι με το ηλεκτρονικό κατάστημά σας -κερδίζοντας με άλλα λόγια, τον σκληρό ανταγωνισμό του κλάδου σας στα σημεία. Εκμεταλλευτείτε τα ψηφιακά εργαλεία που σας προσφέρονται για την προβολή και την προώθηση τόσο των προϊόντων σας όσο και του brand σας και τα αποτελέσματα θα είναι εξαιρετικά ικανοποιητικά από όλες τις απόψεις.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

«Ζωντανό» παράδειγμα

Ναι στους εμβολιασμούς, όχι με καταναγκασμό και «βάρβαρα» μέτρα, αλλά με την πειθώ», η θέση του ΣΥΡΙΖΑ – «Προοδευτική Συμμαχία» […]

Γ.Φραγγίδης: «Άμεση λύση στις αντιφατικές αποφάσεις της Κυβέρνησης για τους ανεμβολίαστους ωφελούμενους των ΚΔΑΠ-ΑμεΑ και ΚΔΗΦ»

Ερώτηση προς τους υπουργούς: Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Κ. Χατζηδάκη και Εσωτερικών κ. Μ. Βορίδημε θέμα: «τους ανεμβολίαστους ωφελούμενους […]