Ειδήσεις Video

Βράβευση των πρωταθλητών εφήβων του Αλέξανδρου Αξιούπολης

Βράβευση των πρωταθλητών εφήβων του Αλέξανδρου Αξιούπολης από τους υπουργό αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων και βουλευτή Κιλκίς Γιώργο Γεωργαντά, τον δήμαρχο Παιονίας Κωνσταντίνο Σιωνίδη και τον πρόεδρο της ΟΧΕ Κωνσταντίνο Γκαντή.

Περισσότερα

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2026

Ένα ονειρικό καλοκαίρι με άφθονα θεάματα, ασυναγώνιστες θεατρικές παραστάσεις, δροσερές συναυλιακές ανάσες και περιπετειώδη κινηματογραφικά ταξίδια σε πρώτη προβολή θα […]

Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]