Αθλητισμός

Η «Βάτσος Ράλλυ Τημ» κρατεί «ζωντανό» τον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου

Η οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων είχε δυσμενείς επιπτώσεις στον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου, που ειδικότερα φέτος υπήρξαν πιό έντονες λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

Ωστόσο, χάρη στο μεράκι, την διάθεση, την ισχυρή βούληση και την αποφασιστικότητα κάποιων ανθρώπων και φορέων, ο χώρος αυτός παραμένει «ζωντανός», έστω και με λιγότερες αγωνιστικές εκδηλώσεις σε σχέση με το αρκετά πρόσφατο παρελθόν και πολύ λιγότερες σε σχέση με το απώτερο.

Μία από αυτές τις αγωνιστικές εκδηλώσεις είναι και το ιστορικό ράλλυ Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, το οποίο, παρ’ όλο που υπέστη της δοκιμασία της δυσμενούς συγκυρίας, διοργανώθηκε γιά 53η χρονιά με την συμμετοχή τριάντα πληρωμάτων και εξαιρετική επιτυχία, ακριβώς χάρη στην ένθερμη υποστήριξη των προαναφερθέντων ανθρώπων και φορέων.

Σ’ αυτούς συγκαταλέγεται η «Βάτσος Ράλλυ Τημ», με έδρα τον Καμπάνη, ως παράρτημα του Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης, που δικαιούται να σεμνύνεται γιά την ουσιαστική συμβολή της τόσο στην συνέχιση της δραστηριότητας στον χώρο όσο και στην κινητοποίηση γιά την διεξαγωγή του ράλλυ ΔΕΘ.

Μία συμβολή, χάρη στην οποία απετράπη το ενδεχόμενο να μεταφερθεί το εν λόγω ράλλυ στην Νότιο Ελλάδα, στην περίπτωση που δεν διεξαγόταν φέτος.

Μάλιστα, η «Βάτσος Ράλλυ Τημ» δεν περιορίσθηκε μόνο σε παρεμβάσεις γιά την πάση θυσία διεξαγωγή του ράλλυ, αλλά και είχε επιτυχή αγωνιστική συμμετοχή σ’ αυτό.

Έτσι, ο εδώ και πολλά χρόνια εκ των κορυφαίων Βορειοελλαδιτών οδηγών αγώνων Νίκος Βάτσος, οδηγώντας Ρενώ Κλιό Σπορ κατηγορίας F2 (κίνησης στους δύο τροχούς), με συνοδηγό την Μαρία Κυρλαγκίτση, κατέλαβε την έκτη θέση της γενικής κατάταξης, καθώς και την τέταρτη της κατηγορίας C3 (μηχανής 1601 – 2000 κυβικών εκατοστών).

Και ήταν η απίστευτη ατυχία του σε δύο ειδικές διαδρομές στον Χολομώντα (βλάβη στο κιβώτιο ταχυτήτων, «μπλοκάρισμα» του τιμονιού γιά αρκετά χιλιόμετρα), εξ αιτίας της οποίας «φορτώθηκε» με «τζάμπα» βαθμούς ποινής, και η οποία του στέρησε μία θέση στο βάθρο της πρώτης τριάδας, ίσως και την πρώτη.

Ανεξαρτήτως, όμως, αυτού, στο 53ο ράλλυ ΔΕΘ αποδείχθηκε η αξιοπιστία της «Βάτσος Ράλλυ Τημ» ως φορέα του αγωνιστικού αυτοκινήτου, η οποία της επιτρέπει να βρίσκεται στην «πρώτη γραμμή» των τεκταινομένων στον χώρο.

Και αυτό δεν τιμά μόνο την ίδια, αλλά και τον νομό Κιλκίς και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό του.

Περισσότερα

Συμφέρει… τους πάντες

Δύο αντικειμενικούς σκοπούς είχε θέσει ο ΓΑΣ Κιλκίς γιά την χειροσφαιρική ομάδα του τις τελευταίες ισάριθμες περιόδους: Επάνοδο στην ανώτερη […]

Δείτε ακόμα

Φωτοσχόλιο

Από την επίσκεψη της ευρωβουλευτού Μαρίας Σπυράκη στον δήμαρχο Κιλκίς Δημήτρη Κυριακίδη