Εντυπωσίασε η «Βάτσος Ράλλυ Τημ» στην 54η διοργάνωση του ράλλυ ΔΕΘ

Αθλητισμός /

Εντυπωσιακή υπήρξε η παρουσία της «Βάτσος Ράλλυ Τημ», τόσο από αγωνιστικής όσο και από πλευράς τεχνικής υποστηρίξεως, στην 54η διοργάνωση του ιστορικού ράλλυ Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ).

Ο αγώνας διεξήχθη το σαββατοκύριακο 9 και 10.10.21 στην περιοχή Ωραιοκάστρου, Μελισσοχωρίου, Λαχανά και Μεσαίου, με σημείο εκκίνησης και τερματισμού τον χώρο προ του Κονταξοπουλείου κλειστού γυμναστηρίου και του κολυμβητηρίου Ωραιοκάστρου.

Ο «σημαιοφόρος» του κιλκισιώτικου μηχανοκινήτου αθλητισμού συμμετέσχε με δύο πληρώματα, και τα δύο στις ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, ενώ το ένα και στις χωμάτινες.

Οι ασφάλτινες περιλαμβάνονταν στο πρόγραμμα της πρώτης ημέρας, και από πλευράς «Βάτσος Ράλλυ Τημ» το πλήρωμα Κώστα Καρλιώτη (από την Θεσσαλονίκη) και Βασίλη Ανάγνου (από τον Βόλο) κατέλαβε την πρώτη θέση της κατηγορίας κυβισμού C5 (1500 κ.ε.), την πρώτη της κατηγορίας δικινήτων (F2), δηλαδή με κίνηση στους δύο τροχούς, και την τρίτη της γενικής κατάταξης, οδηγώντας Σιτροέν Σαξό.

Καλά τα πήγε και το πλήρωμα Νίκου Βάτσου – Μαρίας Κυρλαγκίτση, που κατετάγη τέταρτο στην κατηγορία κυβισμού C3 (2000 κ.ε.) και δέκατο στην γενική κατάταξη, χάνοντας θέση στην πρώτη τριάδα και των δύο κατατάξεων εξ αιτίας απρόβλεπτου προβλήματος με τα ελαστικά, που, εξ αιτίας βροχής, δεν ανταποκρίθηκαν στην κατάσταση του οδοστρώματος σημείου της συγκεκριμένης ειδικής διαδρομής.

Σημειώνεται, ότι στον αγώνα των ασφάλτινων ειδικών διαδρομών συμμετέσχον 44 πληρώματα, αριθμός ελπιδοφόρος σε σχέση με τα δεδομένα των τελευταίων χρόνων, με τον χώρο του αγωνιστικού αυτοκινήτου να έχει υποστεί σε υπερθετικό βαθμό τις συνέπειες της παρατεταμένης κρίσης.

Ακολούθησε, την επομένη, ο αγώνας στις χωμάτινες ειδικές διαδρομές.

Σ’ αυτές επήλθαν πολλές αλλαγές εξ αιτίας της συνεχούς βροχής, που κατέστησε κάποιες από αυτές ακατάλληλες, με το πλήρωμα Νίκου Βάτσου – Μαρίας Κυρλαγκίτση να καταλαμβάνει την δεύτερη θέση της κατηγορίας C3 και την τέταρτη της γενικής κατάταξης, οδηγώντας αυτήν την φορά Πεζώ 205 και δίνοντας συνέχεια στις επιτυχίες της προηγούμενης ημέρας.

Σ’ αυτόν τον αγώνα έλαβαν μέρος 21 πληρώματα, αριθμός ο οποίος, αν μη τι άλλο, κρατεί «ζωντανό» σε καιρό κρίσης τον αγωνιστικό θεσμό των χωμάτινων ειδικών διαδρομών και γενικώς τον θεσμό των ράλλυ, που συμπεριλαμβάνονται στο πανελλήνιο πρωτάθλημα, και ειδικότερα του ράλλυ ΔΕΘ.

Εν προκειμένω πρόκειται γιά μία συλλογική επιτυχία του χώρου, σημαντικό μερίδιο της οποίας δικαιούται η «Βάτσος Ράλλυ Τημ», ως ένας από τους φορείς αγωνιστικού αυτοκινήτου με ουσιαστική συμβολή στην επίτευξη αυτού του αντικειμενικού σκοπού.

Όσον αφορά στην επιτυχή τεχνική υποστήριξη της «Βάτσος Ράλλυ Τημ», αυτή «χρεώνεται» στους Σωτήρη Βάτσο (και… αναπληρωματικό οδηγό σε περίπτωση που χρειαζόταν) και Χρήστο Ταουσάνη.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα