Αθλητισμός

Με δύο πληρώματα η «Βάτσος Ράλλυ Τημ» στο 49ο ράλλυ ΔΕΘ

Διεξάγεται το σαββατοκύριακο 17 και 18.9.16 γιά 49η χρονιά το ράλλυ Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης, ένας από τους ιστορικούς αγώνες αγωνιστικού αυτοκινήτου όλης της χώρας.

Παρά το γεγονός ότι η οικονομική κρίση των τελευταίων χρόνων δεν άφησε αλώβητο ούτε τον χώρο του αυτοκινήτου γενικώς, το αντίθετο μάλιστα, του έχει καταφέρει καίριο πλήγμα, ο τομέας του αγωνιστικού αυτοκινήτου, που στελεχώνεται από ανθρώπους των οποίων «κινητήριο μοχλό» αποτελούν το ενδιαφέρον, η γνώση και η αγάπη γιά το αυτοκίνητο, λειτουργώντας στο πλαίσιο της ερασιτεχνικής ενασχόλησης με τους αγώνες και τα «παρελκόμενά» τους και μη έχοντας σχέση με τον πολύ μακριά από τα δικά τους δεδομένα παντοδύναμο τομέα των εργοστασιακών ομάδων.

Ανρθώπους, οι οποίοι με απλές χορηγίες ιδιωτικής πρωτοβουλίας που εμφορείται από το ίδιο πνεύμα και ενδιαφέρον, δίνουν το δικό τους αγώνα αφ’ ενός μεν γιά να παραμείνει «ζωντανός» ο τομέας του αγωνιστικού αυτοκινήτου αφ’ ετέρου δε να συνεχισθεί η εφαρμογή των γνώσεων και εμπειριών των αγώνων στα συμβατικά αυτοκίνητα ώστε με την σειρά τους να βελτιώνονται συνεχώς σ’ αυτά οι προδιαγραφές κατασκευαστικής αρτιότητας και ποιότητας και το κυριότερο ασφαλείας.

Ετσι κρίνεται εξαιρετικώς ενθαρρυντικό το ότι έως το πρωί χθες και ενώ η προθεσμία υποβολής δηλώσεων συμμετοχής έληγε τα μεσάνυχτα είχαν δηλώσει συμμετοχή 34 πληρώματα ενώ επλανάτο η αίσθηση, ότι το σύνολό τους ίσως και να «άγγιζε» ή και να ξεπερνούσε τα σαράντα!

Τούτο σημαίνει ότι το ράλλυ Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ) έστω και χωρίς το μέγεθος και την αίγλη των εποχών των «παχεών αγελάδων» παραμένει ένας σημαντικός εκ των κορυφαίων της χώρας, θεσμός αγωνιστικού αυτοκινήτου που πάντα προσελκύει την «αφρόκρεμα» των οδηγών αγώνων δίνοντας και αυτός τον δικό του «τόνο» στο κύρος και την «λάμψη» της Διεθνούς Εκθέσεως Θεσσαλονίκης.
Οι συντελεστές της φετινής 49ης διοργάνωσης του ράλλυ στέλνουν και ένα άλλο επίκαιρο μήνυμα συμμετέχοντας στην εκστρατεία κατά της εξαρτήσεως από τα παιχνίδια οθόνης, τα οποία προσφέρει αφειδώς η σύγχρονη ηλεκτρονική τεχνολογία, δημιουργώντας γενιές …της καρέκλας ή του καναπέ.

Ετσι, μέσω της τηλεοπτικής προβολής του ράλλυ προτρέπουν τους τηλεθεατές να δουν από κοντά τι «παίζει» σε έναν αγώνα αγωνιστικού αυτοκινήτου, αντί να βλέπουν κάθε τέτοιο αγώνα σαν …τηλεοπτικό «παιχνίδι». Ηδη το συγκεκριμένο τηλεοπτικό μήνυμα του 49ου ράλλυ ΔΕΘ συνιστά την πρώτη φετινή επιτυχία του θεσμού αρκετά πριν την έναρξη του αγώνα.

Δύο πληρώματα

Υπό το πρίσμα όλων αυτών περιποιεί ιδιαίτερη τιμή γιά τον νομό Κιλκίς το ότι σ’ αυτόν τον αγώνα ο δικός του χώρος του αγωνιστικού αυτοκινήτου θα εκπροσωπηθεί από δύο πληρώματα.

Και τα δύο προέρχονται από τον φορέα-«ψυχή» του κιλκισιώτικου αγωνιστικού αυτοκινήτου Σωτήρη και Νίκου Βάτσου, καταχωρισμένης με την επωνυμία «Vatsos Rally Team».

Το πρώτο πλήρωμα συγκροτούν ο Νίκος Βάτσος ως οδηγός και ο Χρήστος Θεοφανίδης ως συνοδηγός σε αυτοκίνητο Ρενώ Κλιό C3, στην κατηγορία Α7 (1601-2000κε) ενώ το δεύτερο ο Σύμος Θεοφανίδης ως οδηγός και ο Λευτέρης Μαύρος ως συνοδηγός σε αυτοκίνητο Σιτροέν Σαξώ στην κατηγορία C5 (1301-1600κε).

Στόχο και των δύο αποτελεί σύμφωνα με δηλώσεις τους, η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των δυνατήτων των αυτοκινήτων τους, που θα τους επιτρέψει να διεκδικήσουν την καλύτερη δυνατή θεση τόσο στις κατηγορίες τους όσο και στην γενική κατάταξη, εφ’ όσον δεν προκύψουν αστάθμητοι παράγοντες ή απρόοπτα.

Ο αγώνας

Την πρώτη ημέρα Σάββατο 17.9.16 ο αγώνας περιλαμβάνει τις ειδικές διαδρομές Λιβαδίου-Πετροκερασιάς και Προδρόμου-Πολυγύρυ (με ανασυγκρότηση), ενώ την δεύτερη ημέρα Κυριακη 18.9.16, τις ειδικές διαδρομές Προδρόμου-Παλαιοκάστρου-Πολυγύρου, Τσουκαλά (έξω από τον Πολύγυρο)-Ταξιάρχη, Παλαιοκάστρου (με «σέρβις») και Λιβαδίου-τερματισμού (στον χώρο της ΔΕΘ).
Χορηγοί των δύο κιλκισιώτικων πληρωμάτων είναι η εταιρία απόσυρσης αυτοκινήτων και ανακύκλησης μετάλλων «Ρεπλάν» («Replan») και τα ελαστικά «Ματαντόρ» («Matador») ενώ χορηγός επικοινωνίας η εφημερίδα «Μαχητής του Κιλκίς».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα