Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Υπάρχει;

Το πρόσφατο εργατικό δυστύχημα στις εγκαταστάσεις επιχείρησης στην βιομηχανική περιοχή Ν. Σάντας – Α. Παντελεήμονος απετέλεσε αφορμή διατύπωσης από πλευράς πολιτικών φορέων (ΠΑΜΕ, ΤΟ Κιλκίς ΚΚΕ) του αιτήματος για ενεργοποίηση μηχανισμού ελέγχου των συνθηκών εργασίας, υγιεινής και ασφάλειας στους χώρους εργασίας επιχειρηματικών και βιομηχανικών μονάδων.

Εδώ, όμως, πριν το αίτημα, υφίσταται σειρά ερωτημάτων:

Υπάρχει τέτοιος μηχανισμός, γενικώς ειδικότερα στον νομό Κιλκίς;

Και αν ναι πώς λειτουργεί;

Τα περί υποχρεώσεων στο θέμα της ασφαλείας ισχύουν μόνο για τους εργοδότες;

Οσοι στελεχώνουν τον συγκεκριμένο μηχανισμό, επισκέπτονται έστω και… «στην χάση και την φέξη» τους χώρους εργασίας;

Η, απλώς, προορίζονται για να… «γεμίζουν» κάποια γραφεία, ώστε αυτά να… μην «αραχνιάζουν»;

Εν κατακλείδι, τι ισχύει με την συγκρότηση αυτού του μηχανισμού, ώστε να έχει βάση κάθε αίτημα ενεργοποίησής του;

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα