Οικονομία

Trata: Rebranding και άνοδος πωλήσεων

Η εταιρεία απορροφά ετησίως το 40% της ετήσιας ελληνικής αλιείας σε σαρδέλα και γαύρο.

Νέα σελίδα στην ιστορία της γυρίζει η Trata, το κύριο brand της κονσερβοποιίας KonVa από το Κιλκίς, περνώντας στην τρίτη γενιά της οικογένειας Τζίκα, γεγονός που συνδυάζεται και με ριζικές αλλαγές στην εταιρική ταυτότητα και στις συσκευασίες της.

Πρόκειται για μια κίνηση που έρχεται μετά από μια διετία, στην οποία επέδρασε η πανδημία του κορωνοϊού, αυξάνοντας, σύμφωνα με πληροφορίες του BusinessNews.gr, τις πωλήσεις και αναπτύσσοντας την κατηγορία των ψαρικών, και ιδιαίτερα των τονοσαλατών.

Στη νέα επικοινωνία, τα ζωντανά χρώματα και η φρεσκάδα κυριαρχούν με την τόλμη και την καινοτομία, που χαρακτηρίζει το brand, να αντανακλάται σε όλα τα νέα υλικά.

Έχοντας ως κεντρικό μήνυμα το μόττο «η καρδιά μας χτυπάει στη θάλασσα» και με πηγή έμπνευσης τις αρχές που ενώνουν τις τρεις γενιές ανθρώπων της TRATA, η νέα επικοινωνία έρχεται να σηματοδοτήσει και μια καινούργια εποχή για το brand.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία απορροφά ετησίως το 40% της ετήσιας ελληνικής αλιείας σε σαρδέλα και γαύρο, ενώ διαθέτει την πρώτη ρομποτική γραμμή παραγωγής σαρδέλας, μηχανοποιημένη γραμμή παραγωγής τονοσαλάτας, καλαμαριών και χταποδιών με πολυζυγιστικό μηχάνημα, κατορθώνοντα να έχει με αυτό τον τρόπο, μεγάλη ευελιξία στην πακετοποίηση των τελικών προϊόντων.

Πηγή :businessnews

Περισσότερα
Δείτε ακόμα