Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Στο …«απέραντο φρενοκομείο»

Την «κάνουν γυριστή» τώρα:

Όχι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός δημοσίων υπαλλήλων, εκπαιδευτικών, τραπεζικών και λοιπών «συστημικών κατηγοριών» (κατά μιάν εκδοχή …«δεξαμενών ψήφων»), ενώ κάθε εμβολιασμένος έχει το «δικαίωμα» της …κατ’ ευθείαν επαφής ή συναλλαγής με τους ανεμβολίαστους από αυτούς στους χώρους εργασίας των, διατρέχοντας τον όποιο κίνδυνο πιθανότητας να «κολλήσει» από αυτούς!

Και δεν συμβαίνει σε …τριτοκοσμική χώρα, καθώς σ’ αυτές δεν έχει «αποδομηθεί» ακόμη …η λογική.

Συμβαίνει στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι κατά καιρούς άρχοντες της οποίας φαίνεται, ότι έχουν βαλθεί να επαληθεύουν τον εκ μέρους του Κωνσταντίνου Καραμανλή του πρεσβυτέρου χαρακτηρισμό της χώρας ως …«απεράντου φρενοκομείου».

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα