Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Στο …«απέραντο φρενοκομείο»

Την «κάνουν γυριστή» τώρα:

Όχι υποχρεωτικός ο εμβολιασμός δημοσίων υπαλλήλων, εκπαιδευτικών, τραπεζικών και λοιπών «συστημικών κατηγοριών» (κατά μιάν εκδοχή …«δεξαμενών ψήφων»), ενώ κάθε εμβολιασμένος έχει το «δικαίωμα» της …κατ’ ευθείαν επαφής ή συναλλαγής με τους ανεμβολίαστους από αυτούς στους χώρους εργασίας των, διατρέχοντας τον όποιο κίνδυνο πιθανότητας να «κολλήσει» από αυτούς!

Και δεν συμβαίνει σε …τριτοκοσμική χώρα, καθώς σ’ αυτές δεν έχει «αποδομηθεί» ακόμη …η λογική.

Συμβαίνει στην Ελλάδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οι κατά καιρούς άρχοντες της οποίας φαίνεται, ότι έχουν βαλθεί να επαληθεύουν τον εκ μέρους του Κωνσταντίνου Καραμανλή του πρεσβυτέρου χαρακτηρισμό της χώρας ως …«απεράντου φρενοκομείου».

Περισσότερα

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

Δείτε ακόμα