Οικονομία

Σε ρύθμιση ληξιπροθέσμων οφειλών προχωρεί η ΔΕΥΑΠ

Από την δημοτική επιχείρηση ύδρευσης και αποχέτευσης Παιονίας ανακοινώθηκε, ότι όσοι δημότες καταναλωτές έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές έως τις 30.9.14 προς την επιχείρηση μπορούν με αίτησή τους να υπαχθούν σε ρύθμιση των οφειλών τους μέχρι και σαράντα δόσεις και ελάχιστη καταβολή σαράντα ευρώ ανά δόση και τελικώς την απαλλαγή των προσαυξήσεων στο 100%.

Η αίτηση θα υποβάλλεται στα γραφεία της επιχείρησης (1ο χιλιομέτρο Πολυκάστρου – Πευκοδάσους) με καταληκτική ημερομηνία την Παρασκευή 14-11-14.

Οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν χρήση των ευεργετικών διατάξεων του νόμου, ώστε έως την καταληκτική προθεσμία της 14ης Νοεμβρίου 2014, να ενταχθούν στην ρύθμιση των οφειλών τους προς την ΔΕΥΑΠ.

«Μετά τη λήξη της ανωτέρω προθεσμίας, η επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να λάβει μέτρα για όσους δεν ενταχθούν στη ρύθμιση, προκειμένου να εισπράξει τα οφειλόμενα, ώστε να συνεχίσει την ομαλή λειτουργία της», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Περισσότερα

Συμμετοχή του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στη συνάντηση του υπουργού Ανάπτυξης με τους προέδρους των Επιμελητηρίων της χώρας

Στη συνάντηση εργασίας που συγκάλεσε ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος την Πέμπτη 18 Ιουνίου 2026 στο υπουργείο Ανάπτυξης, με αντικείμενο […]

Οι προτάσεις του προέδρου του Επιμελητηρίου Κιλκίς στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Κ.Χατζηδάκη

Απευθυνόμενος στον αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη, παρουσία των μελών του κυβερνητικού κλιμακίου, των μελών του διοικητικού συμβουλίου του Επιμελητηρίου […]

Δείτε ακόμα