Γενικά

Πυρκαγιά τα ξημερώματα σε αποθήκη ξενύχτησε τη Γουμένισσα (Φωτογραφίες)

Η ταχύτατη επέμβαση της πυροσβεστικής υπηρεσίας Γουμένισσας απέτρεψε τα χειρότερα όταν στις 3.30 τα ξημερώματα της Πέμπτης 9.1.20 εκδηλώθηκε πυρκαγιά σε ισόγεια αποθήκη κατοικίας στη Γουμένισσα.

Τρία πυροσβεστικά οχήματα της Γουμένισσας με εννέα άνδρες ενισχυμένοι με δυο ακόμα πυροσβεστικά οχήματα και τέσσερις πυροσβέστες από το Κιλκίς και τα Γιαννιτσά κατέφθασαν και έδωσαν τη μάχη με τις φλόγες που κατέκαψαν ολόκληρη τη ξύλινη λαμαρινοσκεπή της ισόγειας αποθήκης, η οποία και κατέρρευσε, καθώς και όλα τα αντικείμενα – εργαλεία και υλικά που βρίσκονταν μέσα.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της πυροσβεστικής υπηρεσίας Γουμένισσας λόγω της εφαπτόμενης γειτνίασης του συγκεκριμένου χώρου, στις τρείς πλευρές του, με ξένες ιδιοκτησίες, η πυρκαγιά επεκτάθηκε προς αυτές προκαλώντας υλικές ζημιές σε τμήματα των ξύλινων κεραμοσκεπών και ξύλινων κατασκευών (ταβάνια, πατώματα).

Ειδικότερα στην νότια πλευρά της αποθήκης η πυρκαγιά μεταδόθηκε σε διώροφη «παλαιά» πλινθόκτιστη ακατοίκητη μονοκατοικία καίγοντας την ξύλινη κεραμοσκεπή η οποία και κατέρρευσε στο μεγαλύτερο μέρος της, συμπαρασύροντας ολόκληρο πλινθόκτιστο τοίχο.

Οι ένοικοι του διαμερίσματος του πρώτου ορόφου της έτερης εφαπτόμενης μονοκατοικίας απομακρύνθηκαν έγκαιρα από την οικία και δεν κινδύνευσαν.

Στο τόπο του συμβάντος παρευρέθησαν περιπολικό της ΕΛ.ΑΣ. και ο πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Γουμένισσας οι οποιοι παρείχαν κάθε δυνατή βοήθεια και πληροφορία στην επιχείρηση της κατάσβεσης.

Το έργο της κατάσβεσης συντόνιζε ο διοικητής της πυροσβεστικής υπηρεσίας Γουμένισσας Χρήστος Γκαντίδης.

Προανάκριση για τα αίτια του συμβάντος διενεργεί το ανακριτικό γραφείο της Π.Υ.Γουμένισσας.

Περισσότερα

Στα «γρανάζια» της Κτηματολογικής γραφειοκρατίας μπλοκαρισμένοι δεκάδες ιδιοκτήτες ακινήτων στην περιοχή του Σκρά

Λόγω εκκρεμούς εν αναμονή απόφασης του Κτηματολογίου ότι δεν τα διεκδικεί το Ελληνικό Δημόσιο Στα γρανάζια της γραφειοκρατίας εκκρεμεί το […]

Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]