Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ολική καταστροφή

Ολική καταστροφή υπέστησαν τα φυτά καρπουζιού της ευρύτερης περιοχής των Αγιονερίων.

Ο παγετός που επικράτησε τις τελευταίες μέρες κατά τις πρωινές ώρες «έκαψε» τα φυτά, που είχαν σπαρθεί, αφού η νάυλον επικάλυψη δεν μπόρεσε να τα προστατεύσει.

«Η ζημιά «αγγίζει»,χωρίς υπερβολή, το 100%, και δεδομένου του κανονισμού ασφάλισης όπου, με βάση τα τωρινά δεδομένα, η συγκεκριμένη καλλιέργεια δεν καλύπτεται γιά συμβάντα, τα οποία προηγούνται της 1ης Απριλίου, μιλάμε για ανεπανόρθωτη καταστροφή», αναφέρει, με έκδηλη απογοήτευση, αναγνώστης της στήλης.

Τον λόγο έχουν οι αρμόδιοι φορείς της Πολιτείας, που οφείλουν και σ’ αυτήν την περίπτωση να ενεργήσουν αμέσως.

Περισσότερα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Δείτε ακόμα