Οκτώ χιλιόμετρα ασφάλτου αρκούν για την ανάπτυξη δύο νομών

Γενικά /

Οκτώ όλα και όλα χιλιόμετρα χωρίζουν την Ποντοκερασιά του νομού μας απο τον Λιθότοπο Σερρών. Οκτώ όλα κι όλα χιλιόμετρα χωρίζουν δύο περιοχές με διαφορετικό γεωγραφικό ανάγλυφο αλλά με κοινό παρονομαστή τις φυσικές ομορφιές , οι οποίες τις προσφέρουν ξεχωριστή μαγεία και τις καθιστούν ελκυστικές σε επισκέπτες πολλών ενδιαφερόντων. Και αναφέρεται, ότι αυτά τα οκτώ όλα και όλα χιλιόμετρα τις χωρίζουν διότι ο δρόμος, ο οποίος τις ενώνει εδώ και δεκαετίες, ανήκει στην κατηγορία των αγροτικών-δασικών ήτοι βατός από ωρισμένες μόνον κατηγορίες οχημάτων καθ’ όλη την διάρκεια του έτους και σίγουρα καταπονητικός για τα συμβατικά ή οικογενειακά οχήματα σε ό,τι αφορά σε τακτική χρήση του άρα δρόμος που δεν ευνοεί πάντα εδώ και δεκαετίες, προϋποθέσεις είτε αμοιβαίων επισκέψεων είτε ταυτόχρονης προσέλκυσης επισκεπτών και στις δύο περιοχές ακόμη και μέχρι του σημείου να αποτελούν ενιαίο εκδρομικό προορισμό. Με άλλα λόγια πρόκειται για δρόμο, ο οποίος δεν ευνοεί καμμία προοπτική ανάπτυξης του ενιαίου χώρου, κάτι απο το οποίο, κατά γενική ομολογία, χάνουν και οι δύο περιοχές. Οι παλαιότεροι πολιτευτές και εκπρόσωποι τοπικών αρχών, όπως και οι πολίτες στα ενδιαφέροντα των οποίο συμπεριλαμβανόταν το θέμα γνωρίζουν κάποιες αιτίες, στις οποίες οφείλοταν και συνεχίζει να οφείλεται η καθ’ όλες αυτές τις δεκαετίες αποτελμάτωση της προοπτικής ενός έργου μετατροπής του δρόμου Ποντοκερασιάς – Λιθότοπου απο αγροτικό-δασικό σε…κανονικό επαρχιακό. Αιτίες που έχουν κοινό παρονομαστή την εξυπηρέτηση στενώς ευνοουμένων τοπικιστικών συμφερόντων αλλά και..ονοματεπώνυμο, και μάλιστα απο… «πρώτο» πολιτικό «τζάκι»! Όμως οι καιροί έχουν αλλάξει και σήμερα κάθε άλλο παρά μενετοί είναι και σε ό,τι αφορά στην υπόθεση της ανάπτυξης τόσο σε τοπικό όσο και σε γενικό επίπεδο. Έτσι δεν «σηκώνουν» αδράνεια και συνεχή οικονομικό μαρασμό σε μέρη όπου ακόμη και με μικρά κονδύλια μπορούν να γίνουν μεγάλες επενδύσεις. Και φυσικά, δεν «σηκώνουν» πείσμονες αρνήσεις εν ονόματι κοντόφθαλμων αντιλήψεων περί την «πολιτική πελατεία» ή το «πολιτικό κόστος» ή το «πολιτικό συμφέρον» που πλέον φαντάζουν όχι απλώς ξεπερασμένες απο τα δεδομένα και απαιτήσεις των σημερινών καιρών αλλά και γελοίες. Εν γνώσει αυτής της πραγματικότητος και επειδή οι προηγούμενες τοπικές σε επίπεδο πρώην νομαρχίας, περιφερειακής ενότητας και δήμου αρχές δεν «κυνήγησαν» το θέμα όσο θα έπρεπε η δεν το «κυνήγησαν» καθόλου η υπόθεση της αναβάθμισης της οδικής σύνδεσης Ποντοκερασιάς Κιλκίς-Λιθότοπου Σερρών επιβάλλεται να συμπεριληφθεί στις προτεραιότητες των νέων, ήτοι τόσο της περιφερειακής δημοτικής αρχής Κιλκίς. Είναι καιρός να «στηθούν γέφυρες» ουσιαστικής επικοινωνίας και συνεργασίας μεταξύ αυτών και των αντιστοιχο του νομού Σερρών, ώστε μέσα σε έυλογο χρονικό διάστημα να δρομολογηθεί το έργο της ανακατασκευής της προαναφερθείσας οδού, η αναβάθμιση της οποίας συνεπάγεται αυτομάτως την αντίστοιχη της συγκοινωνιακής σύνδεσης μεταξύ των δύο περιοχών, η οποία με την σειρά της θα αποτελέσει «εφαλτήριο» για το «άλμα» και των δύο, ως ενιαίου χώρου στην ανάπτυξη επ’ αγαθώ και των δύο νομών. Άλλωστε απο τις νέες αρμόδιες αρχές του δικού μας νομού δεν λείπουν η γνώση των γεωγραφικών και των οικονομικών δεδομένων, τα οποία «μιλούν» για την αναγκαιότητα της εκτέλεσης του μνημονευθέντος έργου. Εντός έργου, απο εκείνα που εγγυώνται εκ του ασφαλούς την εντός λίαν συντόμου χρονικού διαστήματος απόσβεση του κόστους κατασκευής των και προσφέρουν σε κάθε τόπο την δυνατότητα να αποκομίζει στην συνέχεια μονίμως πολλαπλά και πολύ μεγαλύτερα οφέλη. Για αυτό όσο συντομώτερα περιληφθεί η αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης Ποντοκερασιάς-Λιθότοπου στην ημερήσια διάταξη θεμάτων, που θα απασχολήσουν κατά προτεραιότητα την θητεία των νέων περιφερειακών και δημοτικών αρχών, τόσο το καλύτερο όχι μόνο για την συγκεκριμένη περιοχή αλλά και για όλο τον δήμο Κιλκίς και, κατ’ επέκτασιν για όλο τον νομό.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα