Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Μήνυμα της «μητέρας Φύσης»

ΝΤΟΜΑΤΙΑ 21η ΙΟΥΝΙΟΥΔεν πρόκειται γιά φωτομοντάζ ή άλλο «κόλπο» της σύγχρονης φωτογραφικής τεχνολογίας.
Η ντοματιά αυτή (ξε)φύτρωσε και αναπτύχθηκε σε γωνιακό σημείο επί της 21ης Ιουνίου απέναντι από την πλατεία Ειρήνης του Κιλκίς, «σπάζοντας» την σχεδόν απόλυτη κυριαρχία του τσιμέντου στην πλακόστρωτη επιφάνειά της!
Δεν έχει σημασία αν κάποια στιγμή φυτεύθηκε εκεί από κάποιον, πριν τσιμεντοποιηθεί εντελώς η επιφάνεια, ή προέκυψε τυχαία.
Το γεγονός είναι, ότι η μητέρα Φύση έδειξε γιά άλλη μία φορά την υπέρτερη δύναμή της έναντι των ανθρωπίνων δημιουργημάτων (εν προκειμένω ένα δημιούργημα της υποταγής του σύγχρονου ανθρώπου των πόλεων στις επιταγές του τσιμέντου).
Και αυτό συνιστά ένα κατ’ εξοχήν ελπιδοφόρο μήνυμα.
Και κυριολεκτικώς και μεταφορικώς.

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Θρακικές… παρεκτροπές!

Έχουμε γράψει πολλές φορές στο παρελθόν για το θέμα ότι δεν πρέπει να καταστρατηγούνται από θεσμικούς φορείς οι κανόνες που […]

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Δείτε ακόμα