Εκπαίδευση

Μία θέση Τ.Ε. Πληροφορικής από μετάταξη για την διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Π.Ε. Κιλκίς

H διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Π. Ε. Κιλκίς ενημερώνει για την έναρξη του Β΄ κύκλου κινητικότητας των δημοσίων υπαλλήλων για το 2021. Κάθε κύκλος περιλαμβάνει ανάρτηση στον κεντρικό ιστότοπο των κενών θέσεων που προκηρύσσουν οι δημόσιοι φορείς, με βάση το ψηφιακό οργανόγραμμα. Ακολουθεί η υποβολή αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους και εκκινείται η διαδικασία επιλογής από το φορέα υποδοχής.

Η αξιολόγηση των υποψηφίων γίνεται αποκλειστικά από τριμελή επιτροπή του φορέα υποδοχής και θα πρέπει να περιλαμβάνει συγκριτική αξιολόγηση των υποψηφίων.

Για το λόγο αυτό η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευση καλεί τους δημόσιους υπαλλήλους που θέλουν να μεταταγούν σε θέση Τ.Ε. Πληροφορικής με τα προβλεπόμενα στο π.δ 50/2001 (Α’ 39). επιθυμητά προσόντα.

Κάθε ενδιαφερόμενος υπάλληλος, που έχει δικαίωμα συμμετοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4440/2016, δύναται να υποβάλει αίτηση για μετάταξη σε κενή οργανική θέση ή/και απόσπασή του για προσωρινή κάλυψη αναγκών, εντός δέκα ημερών από τη δημοσιοποίηση των θέσεων και ειδικότερα από τις 17 έως και τις 28 Νοεμβρίου 2021.

Η είσοδος των ενδιαφερομένων υπαλλήλων στην εφαρμογή του Μητρώου είναι διαθέσιμη στο σύνδεσμο https://hr.apografi.gov.gr. Στη συνέχεια, οι υπάλληλοι πληκτρολογούν τους κωδικούς TAXISnet που ήδη διαθέτουν. Ο υπάλληλος επιλέγοντας το πεδίο «Μετάβαση στις Θέσεις του Κύκλου Κινητικότητας» μπορεί να δει τις θέσεις που προκηρύσσονται στο πλαίσιο του Β΄ Κύκλου Κινητικότητας 2021.

Στη συνέχεια, μέσω της επιλογής «Νέα Αίτηση» μπορεί ο ενδιαφερόμενος να υποβάλει αίτηση για την πλήρωση μιας ή περισσοτέρων κενών θέσεων με μετάταξη. Η αίτηση υποβάλλεται μέσω κατάλληλα διαμορφωμένης ηλεκτρονικής φόρμας, όπου η εφαρμογή προσυμπληρώνει αυτόματα τα στοιχεία από την καρτέλα του υπαλλήλου, όπως αυτή τηρείται από την Διεύθυνση Διοικητικού/Προσωπικού του Φορέα του. Επιλέγοντας το πεδίο «Προσθήκη Θέσης» μπορεί να προστεθεί η θέση/θέσεις που επιθυμεί.

Περαιτέρω, δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης της αίτησης και μεταγενέστερης ολοκλήρωσης/υποβολής της. Μετά την οριστική υποβολή, δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης της αίτησης και εκτύπωσης του αποδεικτικού υποβολής από τον υπάλληλο. Ο υπάλληλος μπορεί, εφόσον η προθεσμία υποβολής αιτήσεων δεν έχει παρέλθει, να προχωρήσει στην υποβολή τροποποιητικής δήλωσης. Διαβάστε αναλυτικά, πατώντας ΕΔΩ
Περισσότερα

ΑΣΕ: Συνεχίζουμε τον αγώνα ενάντια στην «αξιολόγηση» – κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον αυταρχισμό κυβέρνησης – υπουργείου παιδείας

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν την Τρίτη 16.4.24, οι σύλλογοι εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς και Παιονίας, στη διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κιλκίς, απαιτώντας […]

Δείτε ακόμα