Γενικά

Το ΚΕΠ Κιλκίς ενημερώνει μέσω μυνημάτων sms γιά καλύτερη εξυπηρέτηση

Μια φιλόδοξη εφαρμογή, η οποία εξυπηρετεί την άμεση ενημέρωση των πολιτών για την διεκπεραίωση των υποθέσεών τους, έχει θέσει σε υλοποίηση το Κέντρο Εξυπηρέτησης πολιτών του δήμου Κιλκίς.

Το Κ.Ε.Π αποστέλλει SMS στα κινητά τηλέφωνα πολιτών, μέσω των οποίων τους ενημερώνει για τη διεκπεραίωση των αιτημάτων τους. Με τον τρόπο αυτό, αφ’ ενός μεν διευκολύνονται οι δημότες, οι οποίοι ενημερώνονται άμεσα για την εξέλιξη των αιτημάτων τους, αφ’ ετέρου δε η υπηρεσία αποκτά μεγαλύτερη ευελιξία και τα απαραίτητα χρονικά περιθώρια για να ασχοληθεί πιο αποτελεσματικά με τα γνωστικά αντικείμενά της.

”Το ΚΕΠ του δήμου Κιλκίς προσαρμόζεται στις νέες απαιτήσεις και αξιοποιεί την ψηφιακή τεχνολογία αναβαθμίζοντας συνεχώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τον πολίτη” επισημαίνει ο δήμαρχος Κιλκίς Δημήτρης Σισμανίδης. ”Η εξυπηρέτηση του πολίτη, η μείωση της γραφειοκρατίας και ο εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης βρίσκονται πάντοτε στο επίκεντρο της προσπάθειας της δημοτικής αρχής για έναν ανοιχτό και φιλικό δήμο που θα βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες στο δημότη”.

Στο πλαίσιο αυτό πολύ σύντομα ολοκληρώνεται από το Κ.Ε.Π. του δήμου Κιλκίς η διαδικασία της ψηφιακής υπογραφής εγγράφων.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα