Κέντρο από εξυπηρέτησης… σε ταλαιπωρίας!
Επί δύο 24ωρα, τουλάχιστον έως την ανάρτηση του παρόντος, το κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών (ΚΕΠ) Κιλκίς είχε μετατραπεί σε «κέντρο… ταλαιπωρίας άτυχων πολιτών του Κιλκίς», που σχημάτιζαν… μακρύτατη «ουρά» (με περιοριστικά μέτρα), γιά να εξυπηρετηθούν, με την ταλαιπωρία να επιτείνεται από την ψυχολογία της εφαρμογής των μέτρων κατά της διασποράς του νέου κορωνοϊού.
Όπως έγινε γνωστό, η αιτία είχε να κάνει με προβλήματα, που οδήγησαν στην διακοπή του ίντερνετ του ΚΕΠ, με επακόλουθο να καταστεί αδύνατη η παροχή οποιασδήποτε πλήρους υπηρεσίας από το προσωπικό προς τους πολίτες.
Επειδή οι καιροί είναι οικονομικώς και υγειονομικώς πολύ δύσκολοι, αποτελεί «μονόδρομο» γιά τους αρμόδιους κυβερνητικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες η ενίσχυση του εν λόγω συστήματος, ώστε το ΚΕΠ Κιλκίς, όπως και όλα τα άλλα, να εξυπηρετεί τους πολίτες με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς την έγνοια, μήπως ξανασυμβεί η ίδια «ιστορία» με αυτό.