Κοινωνία

Μία «γεμάτη» από εντυπώσεις εκδρομή του συλλόγου συνταξιούχων Δημοσίου

Υποδειγματική σε οργάνωση και «γεμάτη» από βιώματα και εντυπώσεις υπήρξε η εξαήμερη εκδρομή του συλλόγου συνταξιούχων πολιτικών δημοσίων υπαλλήλων νομού Κιλκίς, στον γύρο της Πελοποννήσου.

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτιο αναφέρονται τα εξής:

«Τον γύρο της Πελοποννήσου κάναμε οι συνταξιούχοι του Δημοσίου νομού Κιλκίς. Ξεκινώντας την Δευτέρα 9 Μαΐου και περνώντας το καταπληκτικό έργο τη γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου φτάσαμε στην Πάτρα.

Με συνοδεία το διοικητικού συμβουλιου του αντίστοιχου συλλογου Ν. Αχαΐας επισκεφτήκαμε το ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα, και στην συνέχεια τον μουσειακό χώρο – εργοστάσιο της «Αχαΐας Κλάους». Αφού ξεναγηθήκαμε με το λεωφορείο σε όλη σχεδόν την πόλη της Πάτρας, καταλήξαμε στο ξενοδοχείο. Το βράδυ παρατέθηκε συνεστίαση και αντηλλάγησαν έπαινοι και πλακίσια μεταξύ των προέδρων του συλλόγου Αχαίας Σπύρο Αντωνόπουλο και του Κιλκίς Ευστράτιο Ξηρουδάκη.

Την επομένη κάναμε την πρώτη στάση έξω από την Αμαλιάδα, όπου μας περίμενε ο πρόεδρος με το διοικητικό συμβούλιο Ηλείας και αφού ανταλλάξαμε ευχές και αναμνηστικά, λόγω περιορισμένου χρόνου, συνεχίσαμε για τον Πύργο. Και εδώ έξω από τον Πύργο μας περίμενε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου που μας συνόδευσε και μας ξενάγησε στον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας.

Δια μέσου της αρχαίας Μεσσήνης ενός καταπληκτικού αρχαιολογικού χώρου, που έχει το σπάνιο προνόμιο, να μην έχει καταστραφεί ούτε καλύφθηκε από νέους οικισμούς ή κατολισθήσεις αλλά για πολλούς ακόμη άγνωστος, φτάσαμε στην Καλαμάτα, όπου μα περίμενε σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο.

Την Τετάρτη 11 Μαΐου συνοδευμένοι από τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου επισκεφτήκαμε τον χώρο θυσίας του Παπαφλέσσα στο Μανιάκι, τον τάφο και το μουσείο του Νέστορα, την πανέμορφη Πύλο και το κάστρο της Μεθώνης και της Κορώνης. Το βράδυ είχαμε συνεστίαση με το διοικητικό συμβουλιο σε ταβέρνα της απέραντης παραλίας της Καλαμάτας.

Την Πέμπτη 12 Μαΐου δια της ορεινής Μάνης φτάσαμε στο καταπληκτικό δημιουργία της φύσης, το σπήλαιο του Διρού. Μεσημεριανό στο όμορφο παραλιακό Γύθειο και στην συνέχεια καφέ στο κάστρο της Μονεμβασιάς. Αργά το απόγευμα φτάσαμε στην Σπάρτη, μια πολύ όμορφη πόλη, ίσως με την καλύτερη ρυμοτομία στην Ελλάδα, όπου μας υποδέχθηκε σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο.

Την Παρασκευή 13 Μαΐου συνοδευόμενοι από την πρόεδρο και τον γενικό γραμματέα του διοικητικού συμβολίου επισκεφτήκαμε τον ιστορικό χώρο του Μυστρά καθώς και το όμορφο και εξαιρετικά προσεγμένο μουσείο της Ελιάς και Λαδιού.

Αναχωρώντας από την Σπάρτη και φτάνοντας στην Τρίπολη μας περίμενε ο πρώην και νυν πρόεδρος του διοικητικου συμβουλίου, όπου συνοδεύοντάς μας ξεκινήσαμε για τον γύρο της ορεινής Αρκαδίας. Περνώντας από το Λεβίδι και την Βυτίνα φτάσαμε στην ιστορική Δημητσάνα με το καταπληκτικό υπαίθριο μουσείο υδροκίνησης. Εκεί θαυμάσαμε το νερόμυλο – το βυρσοδεψείο – το ρακοκάζανο και κυρίως τον μπαρουτόμυλο, όλα λειτουργούντα κανονικά αλλά μόνο για λόγους τουριστικούς.

Δια της Στεμνίτσας και της Μεγαλόπολης φτάσαμε στην όμορφη Τρίπολη, όπου επισκεπτόμενοι το Γραφείο του Συλλόγου, σύσσωμο το διοικητικό συμβούλιο μας υποδέχθηκε. Επισκεφτήκαμε το μητροπολιτικό ναό Αγίου Βασιλείου στο κέντρο της πόλης, που έχει την εξαιρετική μοναδικότητα, οι χώροι του ισογείου να χρησιμοποιούνται ως γραφεία και καταστήματα (από την Τουρκοκρατία ακόμα που ήταν τζαμί) και πάνω σ’ αυτά βρίσκεται ο κυρίως Ναός.

Το Σάββατο 14 Μαΐου παίρνοντας το δρόμο της επιστροφής σταματήσαμε για καφέ και φωτογραφίες στην Διώρυγα της Κορίνθου και συνεχίσαμε το δρόμο μας για το Κιλκίς, όπου με το καλό φτάσαμε με πλούσιες και ευχάριστες αναμνήσεις.

Θα θέλαμε ιδιαίτερα να τονίσουμε τις ευχαριστίες μας στα Δ.Σ. των συλλόγων Πάτρας – Αμαλιάδας- Πύργου – Καλαμάτας – Σπάρτης και Τρίπολης για την φιλοξενία και την θέρμη με την οποία μας υποδέχθηκαν, και πιστεύουμε σε μελλοντική τους εξόρμηση στην Μακεδονία, να συμπεριλάβουν και το Κιλκίς».