Κοινωνία

Η εθελοντική αιμοδοσία των φορέων του Άσπρου

Την 16η από ιδρύσεώς του εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνει η τράπεζα αίματος των φορέων του Ασπρου, σε συνεργασία με την αντίστοιχη του συλλόγου Ποντίων Πολυκάστρου και περιχώρων «Οι Ακρίτες».
Η αιμοδοσία θα διενεργηθεί το προσεχές Σάββατο 31.1.15 στο πολιτικό κέντρο Ασπρου, το διάστημα από τις 10 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι.
«Η τράπεζα αίματος Ασπρου επανιδρύθηκε το Φεβρουάριο του 2007, με πρωτοβουλία όλων των φορέων του Ασπρου και με την συνεργασία της τράπεζας αίματος των «Ακριτών» Πολυκάστρου.
Σήμερα αριθμεί 111 μέλη από Ασπρο και Αξιοχώρι και διενεργεί δύο αιμοδοσίες τον χρόνο.
Από την ίδρυσή της έως σήμερα χορήγησε 386 φιάλες αίματος γιά τις ανάγκες 154 ασθενούντων συνανθρώπων μας από τον Ασπρο και το Αξιοχώρι.
Κάθε άνθρωπος μπορεί να γίνει αιμοδότης εφ’ όσον είναι υγιής και έχει ηλικία 19-62 ετών».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Στα χρόνια της… ωρίμανσης

Το θέμα της κυκλοφορίας πολλών βαρέων οχημάτων μέσα από τον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου την “Μεγάλου Αλεξάνδρου”, το οποίο προσφάτως […]