Κοινωνία

Εθελοντική αιμοδοσία εργαζομένων ΟΤΑ

Την ετήσια εθελοντική αιμοδοσία των μελών του διοργανώνει ο σύλλογος εργαζομένων στους οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης (ΟΤΑ) Κιλκίς και Παιονίας.
Η αιμοδοσία θα διενεργηθεί την προσεχή Πέμπτη 18.12.14 στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου Κιλκίς, στο δημαρχείο από τις 10 το πρωί έως τις 12 το μεσημέρι.

Περισσότερα
Δείτε ακόμα

Τώρα… «τρέχουμε»!

Πολλά παράπονα ακούμε από κατοίκους της Αξιούπολης σχετικά με καθυστερήσεις στο εκεί ΚΕΠ του δήμου Παιονίας που οφείλονται στην λειτουργία […]