Πολιτική

Διασύνδεση δρομολογίων του δήμου Κιλκίς με τον ΟΑΣΘ προτείνει η «Ενωτική Δύναμη»

Από τον δημοτικό συνδυασμό «Ενωτική Δύναμη Κιλκίς» εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

«Μετά το πράσινο φως, που «ανάβει» το Ελεγκτικό Συνέδριο στον ΟΑΣΘ για την εκχώρηση 25 γραμμών του στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, αποτελεί μεγάλη ευκαιρία, που πρέπει να δράξουμε, για να εξυπηρετηθούν οι κάτοικοι των χωριών μας Νέου Αγιονερίου, Παλαιού Αγιονερίου, Ανθοφύτου, Μικροκάμπου, Α.Παντελεήμονος, Νέας Σάντας, Ξυλοκερατιάς και οι εξ ανατολών του δήμου, όπως Μελάνθιο, Ριζανά, Θεοδόσια, Ίσωμα από τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Αποτελεί πάγιο και χρόνιο αίτημα χιλιάδων κατοίκων των χωριών μας, τα οποία γειτνιάζουν με την Θεσσαλονίκη, οι περιαστικές λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, που διέρχονται έξω από αυτά, να εισέρχονται και να εξυπηρετούν και το δικό μας επιβατικό κοινό.

Το ΚΤΕΛ εκτελεί ελάχιστα δρομολόγια Κιλκίς – Θεσσαλονίκης, που περνούν από αυτά τα χωριά.

Προ ετών λάβαμε απόφαση στο δημοτικό συμβούλιο Κιλκίς προς τον ΟΑΣΘ και προς αυτήν την κατεύθυνση. Μάλιστα, είχαμε καταφέρει το Καλοκαίρι του 2014, μετά από συντονισμένες κινήσεις μας, να εφαρμοστεί «πιλοτικό» πρόγραμμα από τον ΟΑΣΘ για τα χωριά μας Νέο Αγιονέρι και Παλαιό Αγιονέρι.

Όλοι οι κάτοικοι «αγκάλιασαν» θερμά αυτό το έργο, διότι έγιναν συντομότερες,, συχνότερες και ευκολότερες οι μετακινήσεις από και προς την συμπρωτεύουσα.

Δυστυχώς, το πρόγραμμα διήρκεσε μόνο λίγους μήνες. Ο ΟΑΣΘ «έμπαινε στα χωράφια» του ΚΤΕΛ Κιλκίς, και έπρεπε να υπάρξει συμφωνία μεταξύ τους και να ξεπεραστεί ένα μικρό νομικό θέμα, για να οριστικοποιηθούν οι γραμμές.

Αυτό δεν συνέβη ,και έτσι σταμάτησαν τα δρομολόγια. Τα περί έλλειψης επιβατικού κοινού, που είχαν ακουστεί τότε, δεν έχουν βάση.

Με την πρόσφατη εξέλιξη, ο ΟΑΣΘ εκχωρεί 25 αστικές και περιαστικές λεωφορειακές γραμμές του στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, το οποίο τίθεται επικεφαλής κοινοπραξίας με τα ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς για την υλοποίηση των δρομολογίων και αποσυμφόρησης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ).

Επήλθε μία ισχυρή συνεργασία μεταξύ τους. Ο ΟΑΣΘ «πληρώνει» τα ΚΤΕΛ, για να εκτελούν αντ’ αυτού τις διαδρομές, μεταξύ των οποίων και κάποιων που διέρχονται έξω από τα χωριά μας. Το σημαντικότερο εμπόδιο, αυτό της μη συμφωνίας μεταξύ ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Κιλκίς, ξεπεράστηκε.

Τώρα είναι εύκολο, και χωρίς αντιδράσεις, να ρυθμιστούν οι λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, ώστε να διέρχονται και μέσα από τα χωριά μας.

Κερδισμένοι θα είναι οι εργαζόμενοι, οι μαθητές και εν γένει όλοι οι συμπολίτες μας, καθώς και ο ΟΑΣΘ, το ΚΤΕΛ και το περιβάλλον. Από συζήτηση που έγινε, το ΚΤΕΛ Κιλκίς είναι θετικό στην εξέταση του θέματος.

Μάλιστα, για το νέο συγκοινωνιακό έργο, που αναλαμβάνει, έχει προβεί στην αγορά νέων λεωφορείων (άνω των ένδεκα), και από την ερχόμενη εβδομάδα προχωρεί στην έκδοση των αδειών κυκλοφορίας τους.

Οι διοικούντες τον τόπο μας έπρεπε ήδη να έχουν ενεργήσει και ενημερώσει. Υπάρχει ακόμη χρόνος, αρκεί να υπάρχει η πολιτική βούληση. Οι ενέργειες οφείλουν να είναι συντονισμένες, άμεσες και με αποτέλεσμα, το οποίο τώρα είναι εφικτό όσο ποτέ άλλοτε.

Η «Ενωτική Δύναμη Κιλκίς» εργάζεται και θα στηρίξει κάθε προσπάθεια προς την επίτευξη αυτού του στόχου.

Η τακτική συγκοινωνία με την Θεσσαλονίκη θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των χωριών μας, άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα ακόμη περισσότερο.»

Περισσότερα
Δείτε ακόμα