Διαδικτυακή ομάδα ατόμων ηλικιών 11-14 ετών συγκροτεί ο «Νηρέας»

Γενικά /

Διαδικτυακή ομάδα γιά άτομα ηλικιών 11 – 14 χρονών, που κατοικούν στον δήμο Παιονίας, με τίτλο “Ζωγραφίζοντας την δική μου διαδρομή”, συγκροτεί το κέντρο πρόληψης των εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας περιφερειακής ενότητας Κιλκίς «Νηρέας».

Στο σχετικό ενημερωτικό δελτίο αναφέρονται και τα εξής:

« … Η παρέμβαση αποσκοπεί στην πρόληψη της χρήσης ψυχοδραστικών ουσιών, νομίμων και παράνομων, των εξαρτησιακών συμπεριφορών (τζόγου,στοιχηματισμού, διαδικτύου, διατροφής, διαπροσωπικών σχέσεων) και άλλων ριψοκίνδυνων συμπεριφορών (επιθετικότητας, παραβατικότητας, εκφοβισμού, σεξουαλικής συμπεριφοράς). Ο σκοπός είναι να εξασφαλιστεί η υγιής και ασφαλής ανάπτυξη των εφήβων ατόμων, ώστε να μπορούν να συνειδητοποιήσουν τα ταλέντα και τις δυνατότητές τους και να καταστούν συνεισφέροντα μέλη της κοινότητας και της κοινωνίας τους.

Οι συναντήσεις διάρκειας μιάμισης ώρας, θα πραγματοποιούνται μία φορά την εβδομάδα, κάθε Παρασκευή, από 16.00 έως 17.30, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας zoom. Ξεκινούν στις 5 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνονται στις 28 Μαΐου 2021.

Γιά να δηλώσουν συμμετοχή, οι έφηβοι και νεάνιδες συμπληρώνουν φόρμα συμμετοχής στο λινκ https://forms.gle/eM3LPCXMPkEbCr6t6 έως τις 31 Ιανουαρίου 2021. Μετά την υποβολή δήλωσης συμμετοχής, θα αποστέλλεται ηλεκτρονικώς (e-mail) το συμβόλαιο της ομάδας, το πρόγραμμα των συναντήσεων και αναλυτικές πληροφορίες γιά τον τρόπο σύνδεσης στην πλατφόρμα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων είναι 12 άτομα.

Η συμμετοχή στην ομάδα είναι δωρεάν. Το μόνο, που χρειάζεται, είναι οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο μέσω κινητού τηλεφώνου, υπολογιστή ή τάμπλετ. Συντονίστρια είναι η ψυχολόγος Έφη Γεωργακοπούλου.

Οι έφηβοι και οι νεάνιδες θα έχουν την δυνατότητα μέσα σε ένα κλίμα ασφάλειας και εμπιστοσύνης:

– Να ενισχύσουν προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες, όπως έλεγχο των παρορμήσεων, αναγνώριση, έκφραση και διαχείριση συναισθημάτων, αυτοεκτίμηση, διαχείριση συγκρούσεων, επικοινωνία, κριτική σκέψη, λήψη αποφάσεων, αναγνώριση των επιρροών από τα συνομήλικα άτομα και από το διαδίκτυο και αντίσταση σε αυτές.

– Να υποστηριχθούν στις αλλαγές και στις μεταβάσεις, που βιώνουν κατά την εφηβεία, και στην διαχείριση του άγχους.

– Να ενισχύσουν προστατευτικούς παράγοντες και να αποδυναμώσουν παράγοντες κινδύνου, που σχετίζονται με εξαρτήσεις και εξαρτησιακές συμπεριφορές.

-Να αλλάξουν προσωπικές στάσεις και αντιλήψεις σχετικώς με ριψοκίνδυνες συμπεριφορές».

Περισσότερα
Δείτε ακόμα