Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Δεν βάζουμε μυαλό

Στην «τιμητική» τέταρτη θέση στις τροχονομικές παραβάσεις για υπερβολική ταχύτητα και χρήση κινητού κατά την οδήγηση, την εβδομάδα 20 έως 26 Ιουλίου 2020 βρέθηκαν οι οδηγοί στο νομό Κιλκίς.

Πρωταθλήτρια περιοχή των παραβάσεων αναδείχθηκε η Θεσσαλονίκη με 873 κλήσεις και ακολουθούν η Αττική με 544, η Πιερία με 386, το Κιλκίς με 319 και τα Ιωάννινα με 308 παραβάσεις.

Σε ανακοίνωσή της η Τροχαία υπενθυμίζει ότι «η σωστή οδική συμπεριφορά των χρηστών του οδικού δικτύου και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις, τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων».

Περισσότερα

Φωτοσχόλιο

Από το περίβολο του λόφου των Ηρώον της Μάχης του Κιλκίς

Διπλή «σφαλιάρα»

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι από το συγχαρητήριο που απεύθυνε στους εκπαιδευτικούς της ΔΑΚΕ Π.Ε. Κιλκίς για την μεγάλη […]

«Λεκιασμένη»… επικράτηση!

Μπορεί η συνδικαλιστική παράταξη της ΔΑΚΕ (προσκείμενη στην Ν.Δ.) να ήταν η νικήτρια στις πρόσφατες εκλογές του συλλόγου εκπαιδευτικών της […]

Δείτε ακόμα