Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ασυγκράτητη χαρά!

Ήταν τέτοια η χαρά του αντιδημάρχου καθαριότητας πρασίνου και ηλεκτροφωτισμού Παιονίας Γιάννη Συμεωνίδη γιά την αγορά τριών νέων καινούργιων οχημάτων γιά τον δημοτικό στόλο, που φρόντισε να το μεταφέρει από τα μεταφέρει από το Κιλκίς, την έδρα της αντιπροσωπείας της ΤΟΥΟΤΑ από όπου τα προμηθεύτηκε, στο Πολύκαστρο στον χώρο στάθμευσης πίσω από το δημοτικό κατάστημα, εν πομπή με αναμμένα φώτα και «αλάρμ», με την συνοδεία ενός ακόμη παλαιού οχήματος του δήμου!

Μάλιστα, κατά την διάρκεια της πορείας της την προσπέρασε και ο υπάλληλος της περιφέρειας, που βοήθησε τα μέγιστα να ταξινομηθούν αμέσως και να δοθούν προς παραλαβή, ο οποίος στην συνομιλία του με τον κ. Συμεωνίδη δήλωσε «εκτασιασμένος» από το θέαμα που αντίκρυσε και το οποίο όπως χαρακτηριστικά του ανέφερε του θύμιζε πρωθυπουργική πομπή!

Τέτοια ακούει εδώ και μερικές ημέρες ο Συμεωνίδης και «γελάνε» και …τα μουστάκια του!

Και ας …μην έχει!

Περισσότερα

Νέοι και… ωραίοι

Ορισμένα αγροτικά θέματα και τα νερά του Αξιού που συνδέονται άμεσα βεβαίως και με τις αγροτικές καλλιέργειες συζητήθηκαν στην πρόσφατη […]

Φωτοσχόλιο

Από χορό στο Παλαιό Γυναικόκαστρο

Δείτε ακόμα

Η ηρωική απάντηση της Ψιλής Άμμου: Όταν ο Λοχίας Δημήτρης Καραβασίλης έδωσε μάθημα εθνικής αξιοπρέπειας στα στενά της Μυκάλης

Υπάρχουν σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας που, αν και δεν περιλαμβάνονται στα σχολικά βιβλία, παραμένουν χαραγμένες με χρυσά γράμματα στη […]