Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

Ανεμβολίαστοι υπέρμαχοι …του εμβολιασμού!

«Ο …«φωνακλάς» Πολάκης εμβολιάσθηκε, εκεί που «ήσυχοι» βουλευτές της ΝΔ, οι οποίοι δηλώνουν «υπέρμαχοι του εμβολιασμού», απλώς …παραμένουν ανεμβολίαστοι».

Από το Κιλκίς η … «προκάρα» γιά τους κυβερνητικούς βουλευτές της περίπτωσης!

Η οποία αποκτά ιδιαίτερο νόημα, από την στιγμή που προέρχεται από τον κατ’ εξοχήν πράο και μη φημιζόμενο γιά υψηλούς τόνους και ακραίο λόγο πρώην υπουργό υγείας του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέα Ξανθό!

Περισσότερα

Φίλοι για πάντα

Λένε ότι όταν περάσουν χρόνια και περάσεις στην σύνταξη σιγά – σιγά όλοι σε λησμονούνε όσο καλός και αν ήσουν […]

Φωτοσχόλιο

Από τη Γιορτή του Παιδιού στη Νέα Ευκαρπία Θεσσαλονίκης

Δείτε ακόμα