Κιλκισιώτικες κουβεντούλες

“Αξίζει να βρει μιμητές”

Κάποιες κινήσεις ή χειρονομίες υποστήριξης πρωτοβουλιών που συμβάλλουν στην αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε διάφορους τομείς αξίζει να προβάλλονται προς μίμησιν.Το υπενθυμίζει η διευθύντρια του 9ου δημοτικού σχολείου Κιλκίς Γεωργία Κοκκινάκη με αφορμή μια σημαντική προσφορά της “Φάρμας Κουκάκη” σ’αυτό:
Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις φυσικές επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα.
Η εκπαιδευτική Ρομποτική έχει θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση).
Το όραμα της ρομποτικής είναι όλοι οι μαθητές να αναπτύξουν αυτές τις δεξιότητες, οι οποίες στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης αποτελούν επιτακτική ανάγκη για την προετοιμασία πολιτών του κόσμου που θα μπορούν να συνεισφέρουν θετικά σε παγκόσμια κλίμακα.
Στο όραμά μας για την υλοποίηση μιας τέτοιας εκπαιδευτικής δράσης στο σχολείο μας, αρωγός στάθηκε η «Φάρμα Κουκάκη» η οποία και μας χορήγησε ένα εκπαιδευτικό ρομπότ, MINDSTORMS EV3 LEGO, CORE SET.
Ευχαριστούμε θερμά τη “Φάρμα Κουκάκη” και γνωρίζοντας ότι συμβάλλει σε τέτοιου είδους σχολικές δράσεις, ελπίζουμε η κίνηση αυτή να βρει και άλλους μιμητές.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Περισσότερα

Φίλος από «τα παλιά»

Την συνάντηση με έναν φίλο από τα παλιά επεφύλαξε γιά τον πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή κλκειστού στίβου στο άλμα επί κοντώ […]

Ψηλά τις σημαίες

Όταν κορυφαίοι θεσμικοί παράγοντες απαξιώνουν και αφαιρούν την Ελληνική σημαία, στα χωριά του Κιλκίς συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Ημέρα λαϊκής […]

Δύο μέτρα, δύο σταθμά

Γιά πολιτικές σκοπιμότητες από μέρους ενός μοναστηριού, μετοχίου ιεράς μονής του Αγίου Όρους που «αρνείται να μνημονεύσει την Εκκλησία της […]

Δείτε ακόμα