«Μπρέντα», ένα παιχνίδι γεύσεων και ιστορίας γιά …μικρούς και μεγάλους»

Οικονομία /

«Μπρέντα (Brenda)», ένα παιχνίδι, το οποίο αποσκοπεί στην προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, που δραστηριοπούνται στον τομέα της γαστρονομίας, της εστίασης και της παραγωγής αγροδιατροφικών προϊόντων, σε συνδυασμό με την ιστορία του τόπου.

Έχει την μορφή μιας παιχνιδικής εμπειρίας μέσω διαδικτύου, που περιλαμβάνει παιχνίδι για την ανάδειξη της πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς του Κιλκίς και της ευρύτερης περιοχής, αντλώντας θέματα από την γαστρονομία και τις παραδοσιακές συνταγές, συνδυασμένα με διαδραστικές δράσεις εξερεύνησης και θεματικές διαδρομές, που ενώνουν ομάδες σημείων ενδιαφέροντος.

Η ανάδειξη της πολιτιστικής και ιστορικής κληρονομιάς του Κιλκίς υλοποιείται κατά κύριο λόγο για τους επισκέπτες, αλλά το σύστημα έχει σχεδιασθεί να χρησιμοποιηθεί και από τους κατοίκους της πόλης και του νομού, οι οποίοι θα έχουν πρόσβαση σε σημαντικά πολιτιστικά στοιχεία, αλλά και από τους μαθητές καθώς περιέχει ειδικές μαθησιακές δράσεις οι οποίες μπορούν να αξιοποιηθούν μέσω WEB αλλά και με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας.

Οι επισκέπτες και οι κάτοικοι, μέσα από ένα παιχνίδι εξερεύνησης των σημείων ενδιαφέροντος (exploration games) απαντούν σε ερωτήσεις εικονικά ή μετά την επίσκεψή τους στα μνημεία, κερδίζουν τα νομίσματα του παιχνιδιού, με τα οποία προμηθεύονται τα τοπικά προϊόντα/υλικά, που απαιτούνται, γιά να ξεκλειδώσουν τις παραδοσιακές συνταγές.

Η αποκάλυψη της εκάστοτε συνταγής διασυνδέει τις τοπικές επιχειρήσεις, στις οποίες μπορούν να δοκιμάσουν τις συνταγές ή να προμηθευτούν τα προϊόντα, κερδίζοντας επί πλέον νομίσματα.

Με απλά λόγια, βασικός σκοπός του «Μπρέντα (Brenda)» είναι αφ’ ενός μεν ο επισκέπτης να έρθει σε επαφή με την τοπική γαστρονομική παράδοση και την ιστορία, να γευτεί συνταγές και προϊόντα, αφ’ ετέρου δε, φεύγοντας, να προμηθευτεί ακόμη περισσότερα, κουβαλώντας την γευστική εμπειρία μαζί του.

Το «Μπρέντα (Brenda)» απευθύνεται σε επιχειρήσεις της εστίασης, που προσφέρουν πιάτα με τοπικές συνταγές αλλά και νέες συνταγές, αξιοποιώντας τοπικά προϊόντα, καθώς και σε μεταποιητικές επιχειρήσεις που παράγουν προϊόντα του αγροδιατροφικού τομέα.

Οι επιχειρήσεις του τόπου μας, που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν και να ενταχθούν στην πλατφόρμα, θα πρέπει να συμπληρώσουν την «φόρμα» που ακολουθεί.

Ελάτε να παίξουμε, να γευτούμε και να μάθουμε.

Περισσότερα

Trata: Rebranding και άνοδος πωλήσεων

Η εταιρεία απορροφά ετησίως το 40% της ετήσιας ελληνικής αλιείας σε σαρδέλα και γαύρο. Νέα σελίδα στην ιστορία της γυρίζει […]

Δείτε ακόμα

Έκαναν …τα σαράντα

Τα σαράντα της νέας νομαρχιακής επιτροπής του ΠΑΣΟΚ πρόλαβαν και έκαναν, χωρίς όμως να γνωρίζουν ότι ο πρώτος σε ψήφους […]

Φωτοσχόλιο

Γεωργαντάς, Αμυράς και Κυριακίδης στο μουσείο Δοϊράνης